onsdag 27 april 2011

Trädgårdstomten

Nala och Mini-Me (notera hur dom ligger - exakt likadant med tassar och allt!)
Trädgårdsarbete, det är grejer det

Vadå skitig? Vem? Jag?

Sitter på kanten och beundrar sitt arbete

Ja, som synes har vi fullt upp här. Med både gård och hund, haha! Men hon får vara med och tulta runt bäst hon vill, inkallningen är det ju inga problem med! Och då man väl kommer in däckar hon som en sten, underbart ;) Även nätterna går bra, de två senaste har hon sovit ända till sextiden.
Hon har gått på presenningar, brädhögar och allt möjligt, hon har hunnit träffa massa människor, hon har hört både smällar, motorsågar, traktorer och annat slammer. Och ingenting är hon rädd för (presenningen var tokskoj att springa på). Underbar tös. Precis som sin syster.
Nala är så snäll och rar men samtidigt bestämd, säger till på skarpen då det behövs men ställer även till med lek mellan varven.
Vi kunde inte ha det bättre med andra ord. Solen och semester är pricken (prickarna) över i.

2 kommentarer:

Yvonne o Kikko o Siri sa...

Va roligt att allt funkar. Men jag sa till Madde att hon kan inte komma till någon bättre familj.Som jag har sakt så är jag så glad att Nala kom till er.Sen jag fick träffa er så har jag fått ro i mitt hjärta.Hon kunnde inte få det bättre. Lycka till med valpen och grattis till giftemålet. Är så glad för Nala och Nilo att dom är hos er. Kram från mig och Kikko och Siri

Ojsan sa...

Tack för gratulationerna och för dom snälla orden!