måndag 8 december 2008

Måndag

Träningen hade gått bra, Husse kom hem utan nervsammanbrott iaf *s* Det mesta har ju faktiskt gått bra hittills. Igår var Nala lite rastlös före träningen. Hon gick runt och letade efter nån fin sak att leka med. Vi har gömt undan allt så tjejerna inte ska börja bråka om saker. Så småningom ska dom väl kunna samsas om sånt också, men det är ju lite att utmana ödet om man lämnar Lexis favoritsaker framme.
Imorse hade jag gott kunnat stanna under täcket. Har världens huvudvärk och ont i halsen. Nala hade inte heller tackat nej tror jag, hon studsade upp i sängen, på yttersidan om mig, och kurade ihop sig bakom nacken på mig. Inte speciellt mycket plats där heller. Hon tror nog att hon är lika liten som katterna :P
Idag är Nala med Husse på jobb. Lexi får vara hemma eftersom hon är van vid det, hon blir så stel av att ligga i kall bil också. Tror hon har lite ont till och från, men sen Nala kom vill hon inte visa det. Man ser det på hennes ögon dock. Lilla Lexiflex. Så hon får vila ifred, och så fick hon ett stort oxöra att smaska på imorse.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan. Ser att allt går bra.Det känns jätte bra. Nala är van att sova på morgonen efter morron promenaden. Ja hon älskar att ligga i sängen och vräka ut sig. Hon var minst men tog störst plats.Jag hadde aldrig leksaker framme, för Kikko vaktade sina. Jag tog gammla strumpor och handukar som dom fick leka med. Jag älskar att gå in och läsa vad ni har gjort. Det känns bra, att veta att ni tar han min lilla älskling. Kram från Yvonne och Kikko.